pyatnie dotyczace outlooka ang. i office 2000pl

Autor: Zbigniew Zieliński (zbylu_at_complex.com.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 21:46:53 MET DST

Witam serdecznie !
System: windows 98 + ie 50 - wszystko wersja angielska
Cos podkusilo mnie i zainstalowalem office 2000pl, ktory
skaszanil mi outlooka expresa przerabiajac komunikaty, opcje
itp, na jez. polski - rzecz jasna nie dokladnie - czesc opcji
jest w angielskim, czesc po polsku.
Office 2000pl po pewnym czasie pozegnal sie z moim dyskiem,
ale problem z outlookiem pozostal ! Czy ktos z Szanownych
Grupowiczow moglby mi pomoc i zaradzic jak powrocic do starych,
dobrych komunikatow i opcji pisanych w jezyku angielskim ???
Pomocy !!

--
Pozdrowienia !!!
Zbigniew Zielinski       icq: 3117224