Re: TVout bez MONITORA?????

Autor: Looky (opengl_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 20:21:56 MET DST

Ludzie - mam VooDoo Rusha z TV out. Montuje software do Tv i nic. W
ustawieniach ekranu wingraza wali mi ze TV : not present. jak dam TV ON i
zastosuj to po nastepnym otwarciu ustawien TV samo robi sie na OFF. Nie
wspomne ze obrazu w TV nie ma :-((( .
Mam wyjscie AV i w TV wejscie AV lacze to koncentrykiem z dwoma chinche'ami
i d... zbita ... Tez chcialbym poogladac se duzy ekran.