Odp: Riva TNT2 czy Voodoo 3

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_strefa.com)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 16:23:42 MET DST

Powiem to tak - mam V3 2000 AGP i jezeli chodzi o szybkosc - jestem
zadowolony, tym bardziej, ze moglem go podkrecic ze 143,5 mhz do 175 mhz, co
daje niezlego kopa. Pod tym wzgledem V3 jest lepszy od TNT 2. Jezeli zalezy
ci na grafice - lepszym wyjsciem jest TNT 2, bo choc troche wolniejsza -
oferuje wiecej mozliwosci pod tym akurat wzgledem. Najszybsza obecnie karta
(z tego co wiem) jest Riva TNT2 Ultra - i jesli masz kase - kupuj ja bez
wahania. Laczy w sobie cechy v3 (szybkosc) i TNT2 (jakosc grafiki)

--
Mr.Jack
mrjack_at_strefa.com