Re: VooDoo - MIP-mapping nie obslugiwany przez sterowniki !!!!???

Autor: Wiktor Dzierzęcki \ (wiktor_d_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 14:44:30 MET DST

Grzesiek napisał(a) w wiadomości: ...
>Od pewnego czasu mam problem z akceleratorem. Na teksturach pojawiaja sie
>plamki w ksztalcie kola dosc duzych rozmiarow. Wczesniej wszystko bylo OK.
>Sytuacja ma miejsce nawet po ponownej instalacji systemu, na ponownie
>sformatowanej parycji. Sprzet nie ulegl zmianie. Tekstury, szczegolnie na
>scianach i niebie (na duzych powierzchniach) posiadaja plamy, ktora czasem
>znikaja w zaleznosci od punktu widzenia. Dzieje sie tak w grach i
programach

mialem to samo: VooDoo2 Apac, zielone i czerwone okragle plamy na teksturach
w np. Quake2 , NFS3.
Wszelkie zmiany sterownikow, glide'ow, directX'ow, reinstalacje - ine
pomagaly. Wreszcie przelozylem karte do innego komputera... to samo.
Diagnoza: Karta jest uszkodzona.
Powod reklamacji: niewlasciwe wyswietlanie tekstur w grach.
wymienilem ja na gwarancji bez problemow, co niniejszym proponuje Ci zrobic.

YanosiC ICQ 3206690
konto w naglowku: dzierzecki_at_poczta.onet.pl
lub alternatywnie: yanosic_at_box43.gnet.pl