Monitory: na czym polega ten efekt...

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski (aimsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 14:00:50 MET DST

Witam!

Mam pewne pytanie - mysle ze dosc proste, ale ja jakos nie bardzo sobie
potrafie na nie odpowiedziec, a jestem ciekaw.

Otoz wyobrazmy sobie, ze na ekranie mamy np. narysowana czerwona ramke o
rozmiarach zalozmy 10 pikesli. Teraz na przemian zamalujemy wnetrze na
czarno i bialo. Dlaczego ramka zmienia swoje polozenie? :-)
Bardzo ciekawi mnie ten fakt, moze ktos wie jak to wyjasnic?

Pozdrawiam

Adam Michalski, 17 lat
aimsoft_at_polbox.com
aimsoft_at_box43.gnet.pl