Re: Klopot z Riva TNT

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 13:40:44 MET DST

Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: Łukasz Sosnowski (sosna_at_mud.pl) wrote:
: :
: :
: : >Czesc fajnie ze masz taka sama plyte, powiedz mi czy masz wlaczona opcje
: : >Cache.Rd+Wt.Pipeline w sekcji Chipset jezeli masz i chodzi to ok a jezeli
: : >masz wylaczone to wlacz i powiedz mi jak jest
: :
: : Sprawdzilem enabled/disabled i wsio jedno jak, chodzi mi bez
: : problemow...
: :
: Ha Rozgryzlem !!
: Problem pojawia sie tylko na kartach VGA PCI, zamienilem na AGP i buja sie
: ze az !
:
Oj kupa, wcale nie rozgryzlem, teraz dla odmiany wywala sie w 2D i tylko
przy intensywnych transferach HD<=>RAM napisalem do shuttle zobaczymy co
chlopaki wymysla.Pewnie nic :-))

--
"Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
   aby wyrwac mu zlote zeby" - Hrun Barbarzynca