Jaka nagrywarka na SCSI?

Autor: Othbaal (othbaal_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 13:19:58 MET DST

Witam

Sorry, ze zadaje takie banalne pytania, widze, ze podobne problemy sa
walkowane co drugi dzien

Niedlugo bede kupowal nagrywarke na SCSI, dlatego mam kilka pytan?:

Chodzi mi o nagrywarke, ktora bedzie spelniala ponizsze wymagania:

1.) Cena nagrywarki nie gra roli
2.) Musi nagrywac plyty CD i CDRW
3.) Musi byc szybka 6x lub 8x podczas nagrywania plyt CD, o ile sie nie myle
nie ma nagrywarek nagrywajacych plyty CDRW z wieksza predkoscia niz 4x, a
moze sie myle?
4.) Musi byc na SCSI, ale w wersji bulk - kontroler mam
5.) Moze byc wewnetrzna jak rowniez zewnetrzna

i to wlasciwie wszysko, bylbym wdzieczny za wszyskie podpowiedzi

pozdrawiam, Othbaal
[ othbaal_at_box43.gnet.pl ]