AOpen AX6BC

Autor: Jarek Fąfara (fafara_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 08:59:49 MET DST

    Niedawno kupilem plyte AOpen AX6BC i proc. Cel. 366, do tego mam DIMM 32
SDRAM, zwykla karte grafiki S3, muzyka SB32, modem Request. Od kiedy
zmienilem plyte i proc., mam dziwny problem. Czasem, gdy wlaczam komputer,
monitor nie zalacza sie, tak jakby nie bylo sygnalu od grafiki. Sprawdzalem
ja tysiac razy i dalej to samo. Przy tym komp nie daje zadnego sygnalu z
beeper'a. Co najdziwniejsze, mam na to sposob (brutalny, ale jest).
Zwyczajnie resetuje kompa kilkakrotnie i po ktoryms resecie zalapuje, i
chodzi dlugo i szczesliwie.
Czy ktos wie, co to moze byc???

Pozdrawiam. Jarek.