Re: highscreen 17"

Autor: Zbigniew Wasiak (abc_zbywas_at_bigfoot.com)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 08:45:36 MET DST

Dnia Mon, 20 Sep 1999 13:31:16 +0200, Jop wklepal(a) taki text:

>Weź nokia monitor test i na początek pogadaj zbieżność kolorów - w teście
>gdzie na przemian linie czerwone, niebieskie i zielone - mogę założyć się o
>skrzynkę piwa, że w niektórych miejscach ekranu linie te nie będą się stykać
>lub będą się dotykać rogami - powiesz że tego zwykle nie widać?

1779P - stykaja sie we wszystkich miejscach, sa jednakowo cienkie na
calej powierzchni ekranu :-)

>mylisz się po prostu twój monitor wyświetla kolory o innych odcieniach niż
>są w rzeczywistości!
>A teraz mora pionowa?
>No to weż test- Nokia test 1.0a / Resolution / 2 seria testów(linie
>pionowe). I co?
>Zapewne widzisz kalejdoskop?(szczególnie w wyższych rozdzielczościach)
>Zawsze przy gęstych liniach pionoiwych będzisz to widział..

nic takiego nie mam :-) testowalem do 1024*768/85, wiecej nie uzywam.

>I co może przy powyższych nosek był przy ekranie?

W sklepie bylo kilka monitorow a ja mialem dyskietke z
NokiaMonitorTest :-)
Ale po czesci masz racje, to co opisujesz tez widzialem.
Wniosek: testowac (dotyczy wszystkich typow).

--
pozdrawiam
-=ZbYszEK=-              ICQ # 38233060