Re: jakie mnożniki?

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 01:45:28 MET DST

> konfiguracja: celeron 433Mhz, asus P3B-F, 128MB RAM, grafika Matrox
> Milenium G200 (AGP), dysk Seagate ST38421A
> Pytanie: Jakie mnozniki ustawic aby to wszystko szybko hulalo? (i sie
> nie wieszalo)

heheh, po mojemu to możesz ustawić mnożnik i na 27,3 i tak ci tonic nie
da, bo celerony mają zablokowany mnożnik częstotliwości. Jedyne czym
możesz mieszać to szyna i jej taktowanie. Niestety nie pamiętam na jakiej
fabrycznie (powinien) chodzi częstotliwości, ale musisz to sam sprawdzić
zwiększając o oczko częstotliwość szyny. Poza tym na dopalenie całości ma
wpływ wszystko to co masz w środq, czyli pamięć, grafa, hadek nio i of
kors sam procek, ktory nie wiadomo jak zareaguje na kopnięcie do
szybszego galopu od szyny.
Poszukaj w postach wcześniej czy nie bylo takiego tematu.

--
                 Piotr Weremczuk