Odp: Plyta EPOX EP-5BVP3A VIA grzeje sie niemilosiernie

Autor: Tomastepa (tom4444_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 00:55:47 MET DST

> Upewnij się czy_na_pewno_napięcie jest 2.2V bo procesor przy takim
> ustawieniu (333/2.2V) nie powinien się specjalnie mocno grzać.
> Oczywiście pasta silikonowa na procesor niezbędna.

Procesor chodzi calkiem dobrze to nie on się grzeje tylko płyta (to moje
badziewo) nie chce go ztrawić.

> Na jakie chipsety dałeś te radiatory ?

Na chpsety odpowiedzialne za obsluge AGP i PCI

> Stabilizatory napięcia to chyba nie tranzystory ale faktem jest, że ich
> dobre
> chłodzenie polepsza stabilność systemu.

Wedlug mnie to tranzystory są odpowiedzialne za atabilizacje napiecia. W
innych plytach są na Tranzystorach radiatorki.
W kazdym bąć razie chłodze co się da żeby płyta nie padła.

> A próbowałeś 75x4.5 ?
> Przy FSB66 na K6-2 będziesz miał mizerną wydajność (cache L2 pracuje tylko
> na 66Mhz).

Przy FSB75 na miom AMD 350 płyta nie wyrabia. Grzeje się niemiłosiernie.

> Musisz zadbać o bardzo dobre chłodzenie.
> Obudowy to nawet nie zamykaj bo jeszcze Ci się coś tam sfajczy.

Obudowa jest u mnie otwarta cały czas już nawet zapomniałem gdzie mam jej
reszte.
Co do chlodzenia to chyba przydał by mi się do tej płyty jeden wielki
wiatrak górniczy!!!!!!!!

> Lepiej to sprzedaj i kup taniego FIC'a VA503+.

Jak tylko będzie kasa. Na razie to jestem zrujnowany przez internet

> Włącz przydzielanie IRQ dla VGA w biosie oraz przełącz klawiature na
> Angielską
> pod Windowsem.

Okazalo sie ze to karta jest lekko padnięta nie obsługuje już teraz funkcji
3D

Dziękuje za informacje
Tomek.