Re: Skladanie kompa... pomocy

Autor: Jacek Kozioł (jkoziol_at_bigfoot.com)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 00:30:22 MET DST

On Fri, 17 Sep 1999 22:48:51 +0200, "Szymon Janicki" <janicki_at_onet.pl>
wrote:

>Witam,
>

>Bylem dzis na zakupach i kupilem sobie PIII 500, 128MB, plyta ABIT BX6 v.2.
>Postanowilem tez ze sam sprobuje zlozyc tego kompa :))
>Umiescilem plyte tam gdzie trza, wlozylem procka, podpialem wszystkie
>kabelki i wszytsko by sie wydawalo ok.
>Podpialem rowniez dysk, klawiature myszke i karte graficzna i wlaczylem
>guzik POWER.. i co? nic.. kompletna cisza, nic sie nie dzieje, komputer w
>ogole nie reaguje, co moze byc tego przyczyna? Co mam posprawdzac? Moze
>czegos zapomnialem?
>Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie...

> [...]

U mnie raz było to samo - składam komputrek z celeronkiem na ATX -
wszystko prawidłowo podłączone - a zasilacz nie rusza. Po kilkunastu
minutach wpinania i wypinania wtyczek doszedłem do rozwiazania -
wszystko działało do czasu podłaczenia CD-ROM do zasilania (nie ważne
czy z tasmą danych czy nie). Biorę inny CD-ROM (inna firma i prędkośc)
- to samo.. Po czwartym CD-ROMie wydłubałem zasilacz i wstawiłem inny.
Straciłem gwarancję na obudowę ale kompurek miał być na wczoraj. Ten
dziwny zasilacz leży sobie w szafie i na razie czeka na lepsze czasy.

Pozdrawiam i życzę powodzenia