Re: Dysk 15GB i nie moge zalozyc partycji.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_priv.itl.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 22:45:58 MET DST

On 20 Sep 1999 13:52:28 GMT, Ma-Rek <marekg_at_serek.arch.pwr.wroc.pl>
wrote:

>hm, a nie miales przypadkiem dyskietki butujacej razem z tym hdd? ja
>mialem podobny problem z seagate 13.2. ale zbutowalem komputer z dyskietki
>i zalozylem bez problemu jedna wielka partycje fat32.

Nie nie mialem, bo to z niemiec z hurtowni wiec to OEM jesli mozna tak
powiedziec o hdd'kach. Nawet kiedys gosciu przywiozl seagate ktory
mian na naklejce napisane, ze dolaczono jakiegos wizarda, ale tego tez
gosciu nie przywiozl.
W kazdym razie sciagnalem programik z IBM'a i pewnie taki bylby tez
dodawany z dyskiem gdybym jakis dostal.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: