Odp: Pytanie dotyczy płyty ATC-6130 LX440 AGP.

Autor: Rafał (kota_at_polbox.com)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 22:03:46 MET DST

Użytkownik Marcin Świdziński <bamber_at_arno.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qEWE3.9620$n4.154972_at_news.tpnet.pl...
> Witam wszystkich,
>
> Mam płytę A-Trend 6130 440 LX AGP. W biosie jest coś wspomniane o Resume
by
> ring oraz Resum by alarm. Mogę też ustawić jak chcę uruchamiać komputer,
> tzn. np. klawiaturą. Co mam przez to rozumieć, że jak kupię sobie obudowę
> ATX, to spełnią się moje marzenia o automatycznym uruchamianiu się
> komputera?
> W instrukcji jest napisane coś o ATX, cytuję: "Built-in AT(P8/P9) power
> Connector and ATX power connector support Soft-OFF Control" oraz "Fan
On/Off
> Control, Power Button, Resume Reset and External SMI (with ATX power)".
> Jeśli ktoś ma taką płytę lub nie ma, a coś wie, niech odpowie.
>
> Z góry dziękuję.
> Marcin

U mnie na ASUSIE P2B po ustawieniu odpowiednio zworek Keyboard Power Up
(KBPWR) na Enable można uruchomić PC z klawiatury. Dodatkowo ustawiasz w
BIOSIE -przy jakiej kombinacji klawiszy ma się uruchomić (w POWER MANAGAMENT
SETUP).
Oczywiście ATX!
pzdr
Rafał kota_at_polbox.com