Re: Bledy zbieznosci kolorow

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski (aimsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 21:25:54 MET DST

MaciejP <arup_at_kki.net.pl> wrote in message
> Witam!

> Parametry zbieznosci - tak jak pisalem wczesniej. Tutaj chodzi o
> znieksztalcenia nieliniowe (o tym pisze T.H.). Jednak, jak zobaczylem te 5
> mm na karcie pomiarowej jako dopuszczalna tolerancja to bylem w szoku.
> Tak przy okazji, ciekawe jak to wyglada u innych producentow.

A moze sa jakies potencjometry wewnatrz ktorymi to sie reguluje :-)) ?
Chrzanic juz wtedy gwarancje, skoro moge im nagwizdac...
A tak w ogole to mi to nie przeszkadza, tylko jak sie wyjatkowo przyjrze
:-), a jak zdejme okulary to juz w ogole bledy zbieznosci 2 cm :-)). Ale -
myslalem ze SONY to SONY i nie bedzie takich 'efektow'... Zreszta i tak jak
wlaczam sobie stara 14tke to sam sie sobie dziwie jak ja moglem na tym
pracowac :-). Niby bledy zbieznosci maksymalnie z 1.5 mm, ale obraz tak
potwornie nieczytelny, ze przy tym SONY to roznica jest naprawde bardzo
duza...

Pozdrawiam

Adam Michalski, 17 lat
aimsoft_at_polbox.com