kasa

Autor: ppszakal (ppszakal_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 18:16:53 MET DST

Sie masz !

Opowiem ci trochę o kasie przez internet:

Od pewnego czasu zajmuję sie wspaniałym sposobem zarobienia kasy przez
internet.
Sam jestem sceptykiem jak chodzi o bannerki i takie tam - ale polecił mi
go
kumpel - u niego działa więc może zadziała i u mnie i u ciebie.

Po PIERWSZE na stronie
http://www.targetshop.com/users/level1.asp?refId=455166
- ten nr na końcu to mój nr referencyjny.

Po DRUGIE tam na stronie na register for bonus czy cos w tym
stylu.

Po TRZECIE pierwszej rubryce ankiety podaj moj numer 455166.

Po CZWARTE wypelnij ankiete...troche dluga zreszta......... jesli
jestes nie pelnoletni<a> to musisz wpisac zmyslony rok w dacie inaczej
sie nie zarejestrujesz............

Po PIĽTE po wypelnieniu ankiety przejdz do strony <widac bedzie
link> gdzie
zaznaczasz jakie reklamy chcesz dostawac> moja rada zaznacz wszystkie:)
(za każdš
dostajesz 25 pktów a to jest 0,5 $). Bedziesz dostawal<A> góra 150 kb
wiadomosci
na tydzien < jakies 2-3 min sciagania> jesli zaznaczysz wszystko w ciagu

20 dni
przyjdzie pod twš strzeche 39$ <za wlasciwie nic!!!> czyli okolo 160
zlotowek!

Po SZÓSTE czekaj gora 20 dni na kase a pozniej albo i już
podobnie
jak ja zachęcaj swoich znajomych <za każdego dostaniesz 12,5$=50 zl!!!!>

jesli nie znajdziesz nikogo mimo to bedziesz przez rok dostawać<ła> po
40 zetow miesięcznie - niby mało ale trzeba sie starac zachecac

Powtarzam adres:
http://www.targetshop.com/users/level1.asp?refId=455166
(455166 to mój nr referencyjny)

Jeżeli chcecie dostać troche kasy za nic to sprobujcie - nic nie
tracicie i nic was to nie kosztuje - no może troche nieoczekiwanych
listów w skrzyce - ale zawsze
można założyć filtra ;) !!!

A wiec zapraszam i pozdrawiam

                                                 Ppszakal