Re: temperatura maxymalna amd k6-2

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 11:03:13 MET DST

> ile moze ten procek wytrzymac ? (wersja 300)

Około 60*C.

> i ile go moge maxymalnie podkrecic ? (teraz mam 333 , ale mysle ze pojdzie
> na 350)

Powinno pójść na 100x3,5 a może nawet na 100x4 ale sądze, że nie obejdzie
się bez podnoszenia napięcia a co za tym idzie temperaturka skoczy w góre.
Proponuje 350Mhz.

> moze jakies rady od doswiadczonych w bojach z amd k6-2 ?
> czy wszystkie amd k6-2 maja 3D now !

Tak.

> i co to daje (tzn czy daje duzo czy malo?) ?

Przyspiesza grafike (lub odtwarzanie dzwięku) ale pod warunkiem, że
apilikacja
będzie wykorzystywać 3DNow.
A czy daje to dużo czy mało to już zależy od aplikacji i tego czy jak
została napisana.
Choć IMHO różnica w grach pomiędzy pracą z 3Dnow a bez nie jest na tyle
wielka
aby 3DNow nazwać rewelacją.

--
Pozdrawia