Re: Excel 97 - zmiana obszaru dla etykiet w polu nazwy

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 16:33:12 MET DST

Użytkownik Maciej Wyczawski <mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7s4d4r$mgn$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Zaznacz scalony obszar.
> Pstryknij w ikonę scalania - odznaczy się.
> Zaznacz nowy obszar i znowu w ikonę scalania.

Obawiam się, że nie o to mi chodzi. Proponuję zaznaczyć dowolny obszar (np.
od A1 do A10), następnie w polu nazwy (to pole poniżej nazwy czcionki)
pojawi się adres pierwszej komórki zaznaczonego obszaru (A1). Po kliknięciu
w to miejsce można wpisać nazwę dla zaznaczonego obszaru. Następnie
wybierając tą nazwę otrzymujemy wcześniej zaznaczony obszar. Przydatne w
różnych zastosowaniach.

Potrzebuję natomiast informacji, jak zmienić taki obszar dla danej nazwy,
lub chociaż jak skasować wcześniej stworzoną nazwę.

Pozdrowienia,

--
Waguś
wagus_at_ae.katowice.pl