Re: późni mi się zegarek...

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 14:17:06 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> To na jakieś marne płyty trafiasz :) Ja mam w tej chwili trzy:
> Asus P55T2P4, Shuttle 555 i FIC VA-503+ -- na żadnej w ciągu pół roku
> zegarek nie spóźnił więcej niż kilka minut.

Kilka minut na pół roku to mało?
Takie bazarowe zegarki kwarcowe zwykle chodzą z dokładnością
ok. 1s na dobę. Czyli po pół roku to będzie 3 minuty.
Tak już chyba jest, że zegarki w płytach głównych
są na poziomie zegarków z bazaru...

Artur

PS: Przepraszam bardzo, miałem kiedyś zegarek bazarowy,
który późnił się ok. 1s na 2 dni. Z tym że jak to
zwykle z tanimi zegarkami bywa - gdzieś mi zginął... A.

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl