Re: Powrot do przeszlosc

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 12:39:30 MET DST

>Mam taki problem. Mam starego PC'a z plyte LocalBus'owa i sterownikiem IO,
>ktory nie obsluguje duzych dyskow (chyba wiekszych niz 500 MB). Czy istnieje
>sposob by zamontowac w takim PC dysk 1GB (Quantoom) Jesli tak to jak to
>zrobic.

Sadze, ze zasadniczo moze sie to udac i to nawet bez problemu, jesli
uzyjesz EZdrive'a lub Ontracka. Glowy jednak nie dam za to. Nadmienie
tylko, ze udalo mi sie wycisnac cala pojemnosc ze starego WD 1.2GB na
486 wlasnie dzieki zastosowaniu EZdrive. Podobnie niedawno znajomy
dokonal tego z WD 1.7GB (bodajze na 386).

BBG