Re: Nowe monitory

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 11:58:19 MET DST

>Czy to mozliwe ze monitor prosto od producenta pracuje poczatkowo
>slabiej (jasnosc, kontrast, szczegoly w cieniach), a w trakcie
>eksploatacji dopiero sie rozgrzewa? Sam obserwuje takie zjawisko i nie
>wiem, moze to autosugestia.

Nie dam glowy, ale wydaje mi sie, ze to wynika z oszczedzania energii.
Ograniczony pobor mocy implikuje dluzsze rozgrzewanie. Ale ja nie
jestem elektronikiem, to sa tylko moje podejrzenia, wiec moge sie
mylic. Zreszta podobnie zachowuja sie niektore zarowki tzw.
energooszczedne.
Mam NECa M500 i tez ma takie objawy. A monitory NECa to raczej gorna
polka zarowno cenowa :(, jak i jakosciowa :).

BBG