Re: Aster i router

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 10:59:33 MET DST

On Fri, 17 Sep 1999, Wojciech Giersz wrote:

> A cos scislej? Co chcesz zrobic? Podlaczyc kogos dodatkowo majac tylko
> jeden numer IP (nie wiem, na jakiej zasadzie dziala AsterCity)?. Byc moze
> wystarczy, jak zrobisz u siebie maskarade (imho najlepiej posluzyc sie
> Linuxem) - dziala toto elegancko, aczkolwiek z pewnymi ograniczeniami.

OK wyluszcze problem:)
Jest siec - 6 kompow w bloku. Planowalismy zalozyc astera, ale mimo
wszystko 80 PLN /miesiac to ciut duzo (tym bardziej ze mam i-net w
budzie). Slyszalem, ze mozna postawic router (wlasnie np. na Linuxie),
ktory bedzie chodzil nonstop i dostanie pseudoStaly IP. To pewnie prawda.
Ale teraz np czy jak bedziemy chcieli pograc troche w q3, to czy to jest
mozliwe.
I jeszcze jedno: podobno Win98 SE moze ud. lacze w LANie. Mozna to jakosc
wykozystac (czy bedzie dzialac)

Chyba tyle.

ZLOM