Re: Jak i na ile partycji podzielic dys 8,4GB?

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 09:49:33 MET DST

>Raz Ci się udało. Innym razem może nie. Jeżeli nie masz drugiego
>dysku to co - tracisz wszystkie dane.

A poza tym:
- fragmentacja odbywa sie tylko w obrebie partycji, a nie na calym
dysku, wiec glowice nie musza skakac po calej dlugosci promienia
talerza, jak to moze miec w najgorszym przypadku, gdy ma sie jedna
partycje, wiec zyskuje sie zdziebko na szybkosci;
- ma sie wieksza kontrole nad rozmieszczaniem danych na dysku - mozna
samemu wybierac (a nawet wrecz wymusic), ktore dane maja byc szybciej
czytane; najszybszy transfer jest podczas operacji wykonywanych na
"poczatku" twardziela;
- traci sie odrobine na pojemnosci, bo trzeba zostawic troche miejsca
na kazdej partycji; :(

O czyms zapomnialem? Moze ktos jeszcze cos dorzuci?

BBG