AOpen AX59PRO, BIOS.

Autor: Mariusz (mborows3_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 09:29:11 MET DST

Czy ktos wie gdzie można z sieci sćiągnąć BIOS do wyżej wymienionej
płyty? Interesuje mnie plik w formacie BIN, a nie w formacie EXE. Firma
AOpen zamieszcza bowiem w jednym pliku program programujący
automatycznie BIOS. Ponieważ moja płyta ma całkowicie uszkodzony BIOS
zatem nie ma możliwosci nawet uruchomienia tego programu flashującego!!!
Próbowałem uruchomić ten plik EXE na innej płycie z przełożonym układem
scalonym, ale jest niezgodna wersja BIOS-u i programowanie jest kończone
automatycznie. Mając plik BIN jestem w stanie zaprogramować pamięć.
Ostatecznie jesli ktos ma taką płytę, to mógłby zgrać swój własny BIOS i
skontaktować się ze mną. Wystarczy pod DOS-em uruchomić program
Flash722.exe (lub podobny) firmy AWARD i zapisać BIOS znajdujący się w
układzie scalonym na dysku w formacie *.BIN.

Za wszelką pomoc dziękuję.

Pozdrawiam

Mariusz