Re: Modemy Zoltrixa

Autor: Przemysław Ryk (fiku_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 03:23:12 MET DST

Użytkownik Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <spam.hater_at_dummy.domain> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:UW7lN02erP4z9o5f9QbIuGSbn5Qg_at_4ax.com...
> Dobrze wiedzieć, bo już zacząłem szukać kabelka. :-)

:-) Mam nadzieję, że u Ciebie pomoże

> W sumie, to już się do tego zacinania przywyczaiłem, tyle, że w tej
> sytuacji nie mogę pomarzyć o tym, żeby kazać komputerkowi łączyć się
> np. o 3 w nocy, ściągnąć niusy i pocztę, po czym odłączyć. A to boli.

Mnie to doprowadza do nerwicy, gdy parę razy pod rząd mi taki numer
wytnie... A wściekły jestem szczególnie wtedy, gdy próbuję się połączyć koło
24-tej. Słysząc na okrągło "zajęte" muszę siedzieć i nasłuchiwać, czy
przypadkiem przy następnej próbie wybrania numeru modem się nie wiesza.

Przemek "Maverick" Ryk
"Życie jest komedią dla tych, którzy
myślą i tragedią dla tych, którzy czują" (Horace Walpole)
  +----=>    Special Shovel Force Member    <=----+