Odp: czy mozna sluchac audio-cd po sieci

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 12:10:51 MET DST

Użytkownik andyionasz <ionasz_at_hotmail.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37e56830_at_news.vogel.pl...
> dziekuje za szybka odpowiedz, ale ja tylko wiem jak wyglada komputer.
> Co ja mam z tym plikiem zrobic?(o ile go znajde na podanej stronie -
> patrzalem i nie widzialem)
>
> prosze o cierpliwosc andyionasz

> dyskusyjnych
Albo zrób sobie mp3 nagraj na płyte i wtedy bedziesz mógł bez problemu
odtważać muzykę z tego CD-ROMu. Co do odczytu w CD-audio to bez specjalnego
softu ci nie pójdzie bo w normalnym PC masz kabelek łączacy CD-ROM z kartą
muzyczną twojego kompa, wiec tak sie nie da.