Re: Pad twardziela czy zwykly blad uzytkownika?!!

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 01:52:10 MET DST

Dracula napisał(a) w wiadomości: <37e41b84_at_news.vogel.pl>...

>Użytkownik Radfor <radfor_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:37E41061.770A96BA_at_kki.net.pl...
>
>tak ot poprostu, jakos jeszcze w to ciagle nie chce wierzyc... : ((
>Poza tym to chyba nie powinny dziac sie takie rzeczy, przeciez te dyski
>jakos trzeba przenosic..ale fakt jest faktem...partycji nie ma!

Puknij go jeszcze raz , a potem jeszcze i jeszcze...
A tak na powaznie to mam taki sam uklad i nigdy nie bylo zadnych problemow -
roznica polega na tym ,ze inaczej wyciagam go z kieszeni tzn.bez pukania.
A czy dobrze ustawiles zworki , masz go na drugim jako master cz pierwszym
jako slave?
Dobrze przyjrzyj sie ukladowi zworek na oznaczeniu i na dysku.