Odp: Cel366@495 + Viper550 - TEST

Autor: Drake (multinet_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 12:29:11 MET DST

Użytkownik Piotr Tomaszewski <ptoma_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:37e401ab_at_news.vogel.pl...
> EEEE chlopaki. Normalne dedykowane sterowniki POWINNY chodzic
szybciej od
> detonatorow. Po to je robia, zeby wykorzystywaly wlasciwosci
konkretnej
> karty i byly pod nia zoptymalizowane.
[ciach]
Dokladnie to samo pomyslalem, tym mocniej, gdy zainstalowałem nowy
bios do Vipera (teraz mam 1.95) i cos podkusilo mniedo potestowania
karty raz z oryginalnymi sterownikami a raz z detonatorami. Wyniki na
plus dla oryginalnych sterowników. A w ogole benchmarki to pic na
wode, licza sie wrazenia podczas grania, a z ta karta nie mam na co
narzekac...na razie.
pzdrw

--
Darek  ABRAM Abramczyk