Jeszcze o polskich aspektach Pegasus Maila

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 10:33:41 MET DST

Ostatnio podawałem na liście receptę na polskie znaki ogoniaste w Pegasus
Mailu. Recepta, którą podałem jest niekompletna, chociaż działa
(p[owtórzyłem to co napisał mi jeden gość z Holandii). Po pełną receptę na
polskie ogony proszę gnać na:

http://www.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/pmail/index.html

... i tam znaleźć link niewielkie FAQ nt. Pegasusa.

Jest tam też do ściągnięcia najnowsza (?) wersja Pegasusa (v.3.11).

Pozdrawiam,

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.mcsoft.stopklatka.pl