Re: Virus

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 07:32:02 MET DST

Cześć,

Derek <derek_at_alpha.net.pl> wrote in article <7s1nhv$3np$1_at_h1.uw.edu.pl>...

> A tak poza wszystkim, to doszedłem skąd załapałem tego syfa. Otóz parę dni
> temu dostałem maila którego nadawcą był ponoć "Support Microsoft". W
> załączniku był programik Y2KCount.exe Otóż to on jest nosicielem......
> Ale wykryły go dopiero nowe definicje NAV-a.........

To będziesz teraz pamiętał, żeby nie uruchamiać byle czego, co Ci ktoś
nieznany przyśle... Informowałeś kiedykolwiek M$, jaki masz adres e-mail?
Jak nie, to skąd by wiedzieli? Poza tym nawet jak byś poinformował, to z
tego co wiem firmy informują o nowych łatach czy programikach mailami z
podanym odsyłaczem, skąd się ściąga - właśnie dla bezpieczeństwa. Poza tym
obejrzałeś nagłówek, skąd i którędy to przyszło?

Pozdrawiam (i życzę więcej ostrożności na przyszłość),

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)