PRZEPROSINY

Autor: Aleksander Grabowski (grabmo_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 23:14:01 MET DST

Szanowni Grupowicze,

W związku ze spamem, który posłałem do ponad 200 osób dnia 15
września 1999 pod zwodniczym tytułem "Ważne" chciałbym:

- przeprosić wszystkich adresatów tego spamu za spammowanie ich
skrzynki pocztowej
- przeprosić za zamieszczenie w widocznym polu DW\To całej listy
adresów, co poważnie naruszyło prywatno ć wszystkich adresatów
- przeprosić Pana Piotra "Lodka" Hosowicza za mój skandalicznie
obraźliwy list do niego, cytowany na grupie pl.comp.pecet

Jednocze nie zwracam się do wszystkich osób, które wniosły na mnie
skargę w firmie GoToWorld o jej wycofanie. Obiecuję, że podobny
incydent nie powtórzy się nigdy więcej z mojej strony. Z góry
przepraszam za fakt, że adresy mailowe zainteresowanych osób mogą
trafić w niepowołane ręce i służyć do dalszego spamowania skrzynek
pocztowych.

Jeszcze raz proszę o wybaczenie.

Z poważaniem,

Aleksander Grabowski