Re: problem z ZOLTRIX Conexant SoftK56 COBRA

Autor: Paweł Gontarek (gonzo_at_medianet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 20:32:29 MET DST

>Witam!
>Mam problem z modemem Cobra (Zoltrix FMSFT56I).
>Przy połączeniu z TP(0202122) jest wszystko O.K.
>Niestety przy próbie połączenia z MAN w Poznaniu modem zachowuje się
>następująco:
>1) Przy standardowych ustawieniach: modemy nie mogą się "dogadać". MAN się
>rozłącza, a mój modem "terkocze", usiłując ustabilizować połączenie
>2) po zmianie ustawień na +MS=V34, czyli na włączenie protokołu V34
> zamiast V90 czy K56Flex)
>zostaje ustabilizowane połączenie, pojawia się napis: weryfikacja
> [...]

Być może przy próbie negocjacji protokołu najpierw sprawdzany jest V90 i
twój modem nie dostawszy potwierdzenie od zdalnego o możliwości korzystania
z V90 po prostu odrzuca połączenie. Druga sprawa to może być to że nie są
kompatybilne standardy (np po drugiej stronie może być microcom, z którym
zawsze w pracy mam problemy). trzecie być może po drugiej stronie stoją
motorole (np model 326x Fast) i wtedy z cholerę nie odbierze połączenia
(chyba że włączysz V34 jak to zrobiłeś)

Dowiedz się więc koniecznie jakie modemy stoją w MAN-ie i napisz (może być
na priva)

gonzo_at_medianet.pl