Re: Juz 100.000 osob w Polsce rozwiazuje puzzle Eternity, aby zarobic 1 milion funtow ?

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 20:13:56 MET DST

> Expert, wyrazaj sie po polsku. Nie slyszales o ustawie o ochronie jezyka?
O ile znam KBN, to grant jest oficjalna nazwa finansowego wpierania
badan.

> Troche to niestosowne na badz co badz naukowej grupie. Poza tym moglbys
> podac dokladniej na czym polega problem tych puzzli, a nie tylko rzucac
> takie hasla.
Pierwotna informacja to GW, Dodatek Komputerowy z wtorku.
Puzzla (no niech bedzie - ukladanka) sklada sie z 209 elementow,
ukladanych na planszy o ksztalcie dwunastokatnej monety trzypensowej
(dwunastokata).

Nie interesuje mnie ilu ludzi meczy sie z problemem, tylko sam
> problem.

Niestety nie wszystkie informacje w GW byly aktualne.
Marijka, super inteligentna Szkotka z dziewiczej wyspy, autorka programu
do recznego ukladania Eternity na ekranie, wycofala sie z udostepniania
swojego programu EterNaut.

Monckton jest wlascicielem praw autorskich do ksztaltu planszy i
ksztaltow klockow i zakazal rozpowszechniania tak wygaszacza ekranowego
firmy
Swiss Knife Software, do automatycznego ukladania puzzli, jak i programu
EterNaut.

Ale najwiecej informacji jest na serwerze http://www.mathpuzzle.com/

W GW jest ukladanka z 174 elementow. To jest chyba nadal rekord programu
Culanda. Jakkolwiek ostatnio ktos napisal Culandowi, ze jego kolega
uzyskal 201 klockow i Culand chcial odkodowac rozwiazania i zamiescic na
swoim serwerze, ale zaraz potem przyszlo wyjasnienie, ze to byl zart
kolegi.

Zatem wpisujac do Altavisty : Eternity +puzzle
itd
dochodzisz do dziesiatkow linkow, od teorii kodowania klockow do
chyba 20 koncepcji algorytmow, ktore pomoga rozwiazac puzzle i zarobic
milion funtow.

Gdy mi odpisze Monckton to bede wiedzial co robic dalej.

Istnieje koncepcja, aby napisac ogolny program do ukladania puzzli, bez
definiowania planszy i klockow, zatem nienaruszajacy zastrzezen
Moncktona.

A uzytkownik moze sobie sam definiowac dowolna plansze i dowolne klocki,
nawet te Eternity.
Wtedy wilk bedzie syty i owca cala.
Juz kilka osob z listy pisze programy do rozwiazywania Eternity.
Otrzymalem ostatnio oferte programu za 8.000 zl, ale nie wiem czy jest
dobry, bo to byla jedynie oferta.

Zatem zrodlem jest GW i wyszukiwarka Altavista m.in. lub dowolna inna

lista rec.puzzles
i www.deja.com

O wszystkim niestety nie moge pisac, bo po prostu chce rozwiazac
Eternity i zarobic milion funtow, albo 500.000 $ w spolce z Culandem z
Swiss Knife Software ;-)
Jacek