Re: cel 466@525

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 15:24:26 MET DST

Sebastian Kieltyka <sebkt_at_ceti.com.pl> wrote in message
> Czy po "przekreceniu" Celerona 466 na 525 (66 na 75) mozna liczyc sie z
> utrata danych na dysku udma?

Ja w ten sposób pozbyłem się danych parę tygodni temu. Na szczęście NDD
/Rebuild za 5 razem
uratował drugą partycję, ale system poszedł się kochać. Bądź ostrożny - po
podkręceniu wszystko było ok przez parę godzin, benchmarki etc, dopiero jak
włączyłem kompa następnego dnia to Winda po chwili się posypała. Jak dla
mnie, trochę dziwne zachowanie. Dodam, że UDMA było wyłączone, ale za to
DIMM'y 66MHz.