Re: Skladanie kompa... pomocy

Autor: Piotr Czapiewski (pczapiew_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 11:08:51 MET DST

Jeśli włożyłeś wszystko co trzeba, to sprawdź, czy dobrze docisnąłeś
procesor i pamięci. Najlepiej wyjmij i włóż jeszcze raz. Czasami dopiero za
trzecim razem ruszał mi komp, chociaż z początku wydawało mi się, że
wszystko dobrze włożyłem.
Jeśli dobrze pamiętam, ta płyta jest bezzworkowa, czyli problem złego
ustawienia jumperów odpada.
Nie napisałeś czy diody się świecą. Jeśli nie, to sprawdż wszystkie wtyczki
od zasilania. Jak nie pomoże, spróbuj odłączyć twardziela, flopa i cd-rom -
jak któreś jest walnięte to komp może wogóle nie ruszyć. No i zawsze
pozostaje możliwość, że najzwyczajniej w świecie masz kopnięty zasilacz -
wbrew pozorom zdarza się to dość często.
Powodzenia
Piotr "Chappi" Czapiewski