Re: Klopot, a jakze- z Zoltrixem.

Autor: Bzyk (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 08:15:41 MET DST

"-=> ToM-ToWeR <=-" wrote:

> Problem może pojawiać się gdy jest podłšczony jakiś stary telefon lub np.
> cała linia domowa do wyjścia PHONE w modemie lub podczas instalacji winda
> mogła zamienić sterowniki z Zoltrixowych na jakieś standartowe i teraz
> przekłamuje!

Na linii domowej sa podpiete dwa stare (ale jare;) CB 664- modem jest jako
trzeci, nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu (rok uzytkowania). Z
gniazdka PHONE nie korzystam... Podejrzewam albo Winde (już 6 miesiac bez
reinstalacji:), zreszta, zajrzałem do panel sterowania>modemy i znalazlem
zdublowane sterowniki (byly zainstalowane dwa takie same zoltrixy)...Druga
przyczyna moze byc przelacznik pod moim biurkiem, ktorym na czas polaczenia z
siecia wylaczam telefony (zeby mi tesciowa o pierwszej w nocy sie nie
budzila... a te CB maja ustawione dzwonki na maxa..:)). Z tym ze przelacznik
jest zabudowany juz od ok. 2 miechow a zoltrix fiksuje dopiero od paru dni...

Bzyk