Re: Dyski twarde Seagate

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 00:39:04 MET DST

On Fri, 17 Sep 1999 00:58:41 +0200, "pawel" <av16_at_alpha.net.pl> wrote:

>mialem dyski tego producenta i , ze sa malo awaryjne to sie nie zgodze tanie
>owszem , zawsze troche nizej niz konkurencja ale jak pierwszy raz dostalem w
>servisie fujitsu za zwalonego sigejta to do dzis uzywam tylko fujitsu i
>Quantumow czego i Tobie mily(a).... pokryfko zycze.
>pozdrawiam pawel

Bardziej to chyba do mnie bylo niz do pokryfki, wiec sie wtrace.
Moze po prostu miales pecha? Mi sie poszczescilo (tak jak z modemem
Zoltrixa ;-)))))
A co do Fujitsu, to zgadzam sie. Moim zdaniem to bardzo dobre
dyski. Szybkie, ciche i tanie.
Long andrzejw_at_jantar.zsel.lublin.pl
   "Prowizorka jest najtrwalsza"