Odp: Dekoder DVD!

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 23:09:28 MET DST

> Już się o tym rozpisywałem. Przeczytaj cały wątek.

Nie wiem o jaki wontek sz.p. chodzi ??? ;-))) - wazne zeby dzieciak nie
nabijal posrednio kabzy hurtownikom ;-)) skoro i tak pewnie nie bedzie robil
sobie MEGASUPER zestawu kina domowego, a filmy bedzie ogladal na monitorze
ew. jakims wysluzonym TV, dzwiek z kolej odsluchiwal na nie najnowszej
pewnie (bez AC-3,prologic i tym podobnych cudow ;-) ) wiezy.
Wtedy -> doprawdy nie wiem po jaka cholere potrzebny mu sprzetowy dekoder,
ktorego pozniej wcale nie jest latwo spylic - o czym przekonalem sie na
wlasnej skorze...

Nightmare