Re: TPSA znowu daje d*.*

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 21:25:21 MET DST

Dnia Fri, 17 Sep 1999 11:43:43 GMT, Tomasz Machalski <tmachal_at_sawan.com.pl>
napisał(a):

>A jak sie juz polaczysz, to dostajesz mily komunikacik, ze komputer po
>drugiej stronie kabla zerwal polaczenie... A kasa leci i wredny
>monopolista tyje...

Dokładnie...
Teraz to już chyba będę wstawał o 5 rano żeby tylko odebrać pocztę.....
Niech ten HIS czy co tam wchodzi już bo mam dosyć (choć transfery będą do
doopy jak tyle osób będzie siedzieć... POLPAK nie wytrzyma )

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl