Re: Yamaha 4416S i trzaski na CDA

Autor: monter (monter_at_rmf.fm)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 13:22:29 MET DST

Kaizen wrote:

> Sprawdź czy dobrze miałeś zgrane tracki - może źle się ściągnęło?

U nas w studio Yamaha 428S (bodajze) na jednym komputerze kaszani
niektore tracki (czasem pojedyncze trzaski a czasem jeden wsciekly szum
na calym) - przy zrzucaniu (do wav'a), natomiast na drugim kompie z ATX
Yamaha 4416S nie schrzanila mi jeszcze zadnego tracku...moze
rzeczywiscie to kwestia zasilacza?
Obie nagrywarki chodza na SCSI Adaptecach (AHA-symbolu nie pamietam).

     mailto:monter_at_rmf.fm
http://www.rmf.fm/ludzie/monter
 Miksy, MP3, WAV, MIDI, AWE64