Odp: ceny RAM

Autor: Piotr Bochyński (pbochyn_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 13:22:04 MET DST

> Byc moze producenci zapragneli dla odmiany zarobic pare dolcow
> na tym co robia , zamiast ciaglego inwestowania w nowe
> technologie i sprzedawania produktow za grosze....
> Jancio

Można zarabiać, ale nie tyle. Kto to widział, żeby mała kostka RAMu o
standardowej pojemności (64 MB) kosztowała więcej niż twardziel standardowej
pojemności (6.5 GB), a jak tak dalej pójdzie będzie kosztować więcej niż
monitor 15". Horror.

PS. Właśnie zarobiłem trochę kasy i chciałem zmienić sprzęt, ale będę musiał
chyba jeszcze poczekać. Nie dam tym zdziercom tyle forsy za kostkę RAMu.