Re: Winda - blad

Autor: Andrzej (agondek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 09:29:01 MET DST

Miałem ten sam problem i u mnie rozwiązanie wyglądało następująco:
Problem polegał na tym że mam dwa HDD.
Jeżeli oba były włączone w BIOS to występował opisany przez ciebie blad.

Jeżeli w biosie włączysz tylko HDD startowy, a drugiego wyłączysz to
windows wystartuje i _będzie_widział_OBA_dyski :)

może u ciebi chodzi o to samo

--
Z powazaniem
Andrzej Gondek