GLQuake

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 00:13:40 MET DST

Siemacie Narodzie!
No i qpiłem tą Rivkę 128 ZX, narazie chodzi niczego sobie. Ale of kros
ponieważ apetyt wzrósł postanowiłem sobie zagrać w glquake. I tu zaczęły
się schodki.
Powiedzcie mi PROSZĘ jakie pliki, programy i biblioteki mam zainstalować
coby to ruszyło? Ściągnęłem sobie z ftp.supermedia chyba cały katalog
3d_hardware ale za CHRL to nie chce działać.
Poinstalowałem w swoim zapale wszystkie biblioteki naraz :) i co
najwyżej dochodzi do tego że mi się wykonuje "niedozwolona operacja" i
obraz w syfie przesuwa się o kilka cm w lewo...
Błagam (na klęczkach) o pomoc, najlepiej tych cio też mają rivę takom
jak jo.
Będę very dźwięczny

--
                 Piotr Weremczuk