Odp: ATI Mach32 Graphics Ultra+

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 20:54:27 MET DST

Użytkownik Tomasz J. Waszkiewicz <elite_at_positive.net.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:_D5E3.2809$n4.52485_at_news.tpnet.pl...

| Krzysztof Czuryło napisał(a) w wiadomości:
<37df5b2a_at_news.vogel.pl>...

| moj kolega uzywa takiej myszy. Nie jest to bynajmniej ps/2 tylko
jakis
| wlasny standard ATI. Zaleta tego jest to ze uzywa tej myszy z
powodzeniem
| juz 8 lat do prac architektonicznych i mysz nadal jest bardzo
precyzyjna.

No dobra, ale oni piszą, że to może być dowolna mysz zgodna ze
standardem MS. Oczywiście bez odpowiedniej wtyczki nie da się jej
podłączyć. Chodzi mi więc w zasadzie o schemat przejściówki. Może Twój
kolega ma jakąś dokumentację do tej myszy?

--
+- Krzysztof Czurylo M.D.                                        -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+