Odp: Potrzebna pomoc przy upgradzie procka P100 w starym pececie...

Autor: YodA (tomekmak_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 20:18:05 MET DST

Niw wiem czy to bedzie najlepsze rozwiązanie ale mozesz zainteresować sie
procesorami IDT Winchip. Pracują jak stare pentiumy na 3.3. i 3.5V.
Są rózne typy np. IDT 200MHz 225MHz 240 MHz. Nie są co prawda w zupełności
tak samo szybkie jak inetele ale wdług moich obserwacjii IDT winchip 200 MHz
pracuje prównywalnie do Intela 166MMX.
Dużą zaletą tych procków jest przede wszystkim cena.
Pozdrawiam.

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_Polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7remsh$72$1_at_h1.uw.edu.pl...