Re: Spammerzy

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 19:10:24 MET DST

> Jest mi tylko przykro ....

Jeśli ten cytowany tekst uraził Twoje oczy to przepraszam najmocniej - o to
Ci chyba chodzi, mam rację?. Nie mogłem się jednak powstrzymać.
Widzieliście coś podobnego? I ten człowieczek wie, że korespondencję z nim
puszczam z DW do abuse_at_tpnet.pl - to się nazywa "mieć tupet".

Napiszę co wskurałem w korespondencji z GoToWorld. ZAmierzam wysłać maila
do całej listy osób, która doszła do mnie razem ze spamem, żeby mnie
poparli. Nie popuszczę gadowi.

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.mcsoft.stopklatka.pl