Re: Anty spam (cd..)

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 16:03:08 MET DST

> Bardzo dobrze!
> Można draniowi wyciąć numer z pocztą, ale to podpada pod paragraf...

Zawsze mogę się jakoś wybronić tym, że posłałem materiały edukacyjne
(netykietę), a dostawałem cały czas Mail Delivery Failure, no i wysłałem do
skutku 10 razy, a to, że doszło 10 razy to wina serwera. Jeśli chodzi o
wysłanie wszystkich mailerów to wystarczy raz, za to wszystkie, spakowane
zipem ze stopniem kompresji "Store". W razie czego bronię się tak, że piszę
w treści maila:
"Zgodnie z Twoją prośba przesyłam Ci programy pocztowe obsługujące BCC
(Blind Carbon Copy). Co do Twojego spammerskiego listu poniżej krytyki to
spoko, wkurzenie już mi przeszło, może nie potrzebnie się tak
zacietrzewiłem. Uznajmy, że nie ma psrawy".

Niestety list spammera z prośbą (którego nie było) "mi się skasował". Nawet
jeśli spammer skasuje mój list to ja mam kopię u siebie. Poza tym to
wszystko takie małe zwierzątka, zwane elektronami, więc to żaden dowód.

Gonić kota smutnym cymbałom!

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.mcsoft.stopklatka.pl