Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: eLKa (claude_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 15:30:00 MET DST

Użytkownik Robert Drozd <rdrozd_at_sgh.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37DF98BA.1D3DA4FB_at_sgh.waw.pl...
> (FUT: pl.internet.polip)
>
> Od jakiegos czasu posiadacze winmodemow Zoltrixa z Warszawy i okolic
nie
> mogli skorzystac z numeru 0202122.

Mogli mogli, jak im sie chcialo zapytac

>Po przejsciu przez skrypt nastepuje
> 'brak odpowiedzi' lub inny krzepiacy komunikat. Wiedzialem, ze
prowadza
> jakies prace modernizacyjne, wiec nie narzekalem. Do czego jednak ta
> 'modernizacja' doprowadzila, poinformowala w dziale 'listy'
> Gazeta-Komputer z 14IX. Jak wynika z listu niejakiego Normana,

Sorry, ale gowno sie ten matol zna, nie umial nawet zadzwonic do TPSA,
ja umialem dla swoich klientow to zalatwic.

> winmodemowcy zostali odcieci na stale od polaczen z numerem tepsy -
> jedyna porada serwisantow Telekomunikacji bylo kupienie nowego
modemu.

Trafil pewnie na rownego sobie matola :)))

> Nie wiem, moze jakis protest, choc doswiadczenie pokazuje, ze takie
> inicjatywy nie odnosza skutku.

A po kiego jakis raban jak sami mi podali lekarstwo juz ze trzy
tygodnie temu i publikowalem je na liscie :

--
Pozdrawiam, Leszek