Re: Anty spam (cd..)

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 11:26:20 MET DST

> Czcialbym, zeby przeczytali to wszyscy, ktorzy wysylaja ogloszenia
> kupie/sprzedam na liste Pecet.

Wczoraj dostałem na skrzynkę list. Nie doœć, że znowu jakieœ zachęcanie do
earn money quick" to kloc jeden puœcił to do chyba ze stu osób, które
widziały nawzajem swoje adresy mailowe, poza tym lista adresów to bylo 75%
listu. Klocek jeden nawet nie umie z mailera korzystać. Poslalem mu poprzez
kolege z laczem stalym kilkanaœcie razy list z e wszystkimi netykietami
jakie znalazłem w sieci na AltaViscie, razem pare MB. Tak tzreba dzialac.
Do tego opierniczylem w grubych slowach, dajac w DW abuse_at_tpnet.pl oraz
pare osob sposrod adresatow jego spamu - tak trzeba to zalatwiac.

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na mojš stronę z freewarem
http://www.mcsoft.stopklatka.pl
Jest tam trochę przydatnych rzeczy