Re: Odp: K6-2/350@380 -> 400

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 10:26:28 MET DST

YaQoB wrote:
> Mam K6-2 400 krecony na 450 ( 4,5*100 Mhz ) przy 2.35 V
> Dziwi mnie tylko to napiecie 2.6 V ! Z tego co wiem max. to 2.4 V
> ( wprowadzone w 450 ), ale of koz moge sie mylic :-). Kumpel ustawil
> K6-2 300 na 2.5 V i po tygodniu procesor byl spalony ! ( zwis co 15 minut,
> na obojetnie jakim napieciu i czestotliwosci ). Moim zdaniem
> bardzo duzo zalezy tutaj od plyty. Przypuszczam ze masz PCCHIPS'a,
Tak, to prawda, M577.
> bo wlasnie w nich sa 2.2 V i zaraz potem 2.5 V ( maja przewaznie
> zintegrowane karty dzwiekowe ), i faktycznie na PCCHIPS, jakiekowiek
> podkrecanie to mordega, za Chiny Ludowe ;-) nie moge u kolegi ustawic
> 350 na 4x100 Mhz gdyz system po prostu lezy przy starcie Windows.
U mnie startuje bez problemow, zreszta dluzsza praca bez intensywnego
obciazenia proca (Excel) jest bezproblemowa. Problem jest przy
czyms mocniejszym (np.Quake2). Jednak najczesciej nie zawiesza sie
calkowicie tylko nagle konczy dzialanie programu. Dodam ze pamieci
nie sa PC-100, ale sa ustawione na 66 MHz.
> Takze w specyfikacjach na amd.strefa.com pisze ze 2.4 to juz max, 2.5
> MOZE ( wcale nie musi ) uszkodzic procesor ( chlodzenie to tez wazna
> rzecz :-P )
> Jesli chodzi o stabilne plyty glowne polecam EPoX'a, te plytki sa po prostu
> niesamowite :-) Jak juz mowilem, mam K6-2 450 przy 2.3 V i zero problemow
> a komputer chodzi po 10 godzin dziennie.
No coz, na razie nie ma szans na wymiane plyty :(
Ale na ta tez specjalnie nie narzekam, wydajnosc
jest zadowalajaca, innych problemow tez nie napotkalem.
Pozdrawiam.
Muad'Dib